1- در همین سال 2014 یکی از دوستان همسن ما در نیچر مقاله ای چاپ فرمودن؛ نکته اینه که نیچر نتایج تحقیقات کاربردی رو چاپ می کنن و ایشون یک تئوری کار بسیار خفن می باشند. بعدش من از اول شهریور میخوام مقاله بنویسم برای یک کنفرانسی ولی هنوز شروع نکردم! یکی بیاد منو دعوا کنه که بشینم سر مقاله!

2- دوستی به ما گفته بود برای تصحیح یک سندی بهش کمک کنیم. اینجا بود که متوجه شدم پرچونگی درد خیلی بدیه. بهش گفتم کاش می شد یک فایل صوتی افاضاتم رو هم ضمیمش میکردیم! کلی خندید!

3- یک دوستی دارم "طیبه " نام. بسیار نازنین و مهربون و زیبا. کلا دسته گل هستن ایشون. پارسال بهار گوشی من بعد از عمری زحمت با عزت سوخت. ما میخواستیم گوشی بخریم. ایشون به ما فرمودن نخریم و صبر کنیم مهربان همسر بیایند برامون آیفون 5 بخرن. ما یک ماهی صبر کردیم و بعد رفتیم یک گوشی خریدیم. خواستم ازین تریبون به ایشون که گاهی اینجا رو میخونن بگم که آیفون 6 هم اومده ها! :)