کسی که اینهمه سال درس خونده کلی هم معلم و استاد داشته.

از دبستان که بگذریم، معلم های راهنمایی من هم آدم های خیلی خوبی بودن.

خانوم "ب" معلم فیزیک سال دوم که همیشه معتقد بود من آخرش یه چیزی میشم.

معلم خیلی توانمند و مهربون و خوش اخلاقی بود، من اون موقع ها آرزو داشتم مثل معلمم بشم. :)


آقای "الف" معلم ریاضی سال دوم که همیشه میگفت باید تلاش کنید،

همّتون باید خوب درس بخونید و تلاش کنید که سطح علمی جامعه رو ببرید بالا.

من ازین معلمم نظم و انضباط توی درس خوندن و نوشتن و مسئله حل کردن رو یاد گرفتم. 

به حدی که جزوه ی فیزیک (2) لیسانس من هنوز توی انتشاراتی های دانشگاه تکثیر میشه و دست به دست میچرخه.


از خانم "ر" معلم زیست راهنماییم دقیق خوندن و دقیق جواب دادن رو یاد گرفتم، البته با سختی زیاد! :)

زن بسیار آروم و مومنی که چند سال پیش همسرش رو از دست داد و خیلی بهش سخت گذشت.


از خانوم "الف" معلم تاریخمون، دینداری رو یاد گرفتم. درست خوندن و درست گوش دادن رو یاد گرفتم.

به تاریخ علاقه مند بودم، و به واسطه ی ایشون خیلی علاقه مند تر شدم.


خدا همشونو حفظ کنه. خدا همه ی معلم های نازنین رو حفظ کنه.