اگر اشتباه نکنم امسال دهمین سالی هست که من اعمال لیله الرغائب رو به جا میارم

و باز تا اونجایی که یادمه، فقط یک بار حاجت گرفتم توی همه ی این سالها.

حاجتم این بود که برنامه ی کربلامون به مشکلی برنخوره و مشرف بشیم که شدیم.

به جز اون فکر کنم من رکورد دار دعاهای مستجاب نشده ی لیله الرغائب برای خودم هستم اقلا!

امسال هم راستش آرزوی خاصی نداشتم! ( آرزوی مقدم بر همه ی آرزوهای ما رو فاکتور بگیرید البته!)

از هفته ی قبل هم به همه گفته بودم که امسال اعمال اولین جمعه ی رجب تعطیل!

اما این چند روز دیدن حسرت و آرزوهای دوستانم، برام انگیزه شد برای امشب.

و کل هدفم امشب یکی همون آرزوی مقدم بر همه ی آرزوهای ما بود.

و بعد این بود که برای دوستانم دعا کنم که به آرزوهاشون برسن.

دعا کردم که انشالله خدا زودتر جفت دنیا و آخرتشون رو براشون بفرسته.

دعا کردم که زندگی همیشه روی خوشش رو بهشون نشون بده و سختی هاشون کم بشه.

دعا کردم که...

بگذریم...

+ با احترام. یک آدم بی آرزو.