میخوام از شما نظر سنجی کنم برای نوشتن چند تا مطلب، در واقع اولویت نوشتنشون.

بس که من آدم دموکراتی هستم و به نظر دیگران اهمیت میدم ماشالله!!!

اولیت مد نظرتان را با ذکر دلیل به سمع و نظر بنده برسانید. با تشکر.


1- دانشمندان زیادی توی دنیا معتقد هستن که جهان Deterministic  نیست.

یعنی علیتی در کار نیست و علت العللی وجود نداره ( الحاد)،

آدم های عاقل و بالغی که از علم به این مطلب رسیدن،

میخوایم به بحث و بررسی این موضوع بپردازیم و نقد کنیم این دیدگاه رو.


2- در مورد منجی آخرالزمان و مطالب مربوط به ظهور منجی در کتاب " عبقری حسان "

و مقابله اون با انجیل و شرح و بسط اون بنویسیم.


3- در مورد اینکه رنج کشیدن و فداکاری کردن توی عشق و

یک رابطه ی عاطفی از یک جور اختلال عاطفی ناشی میشه.


4- همه ی ما توی زندگی آسیب هایی دیدیم، دلمون بارها و بارها شکسته،

رنج کشیدیم، اشک ریختیم و .... بعضی هامون عبور کردیم

و بعضی هامون هنوز این آسیب ها رو با خودمون حمل میکنیم.

میخوایم ببینیم چطوری میشه این بار درد و رنج رو بزاریم زمین.


+ (البته همه ی مطالب ذکر شده نوشته خواهند شد انشالله.

منتهی نوشتن هر کدوم از من چند روزی وقت میگیره،

برای همین دارم نظر سنجی می کنم.)


++ فردا لپ من میره اردوی یک روزه.

اگر حسش بود بشینم پای کامپیوتر که هیچی،

اگر نه خداحافظ تا فردا شب. :)