من میخوام یک شبکه ی ماهواره ای بخرم!

چیه؟ چرا اینجوری نگاه میکنید؟ نمیاد بهم؟!

ازین شبکه ها که کلا یک نفره هست، یکی دوربین رو روشن میکنه میشینه جلوش،

بعد میره سر دوربینو میچرخونه باز میاد میشینه جلوش و حرف میزنه.

ایده هم دارم براش که چیکار کنم. میخوام بگم من روانشناس هستم!

یک شماره تلفن بدم، ملت زنگ بزنن، مشکلاتشونو بگن، منم روانکاویشون کنم!

 مگه من چی کم دارم ازینایی که روانشناسی میکنن توی ماهواره!؟ هوم؟!

خیلی هم شیک و مجلسی هست!

شمام بگید دوستتون توی ماهواره کلی برو بیا داره! کی به کیه اصن؟!

والا...


+ چند وقت پیش منزل یکی از اقوام، بعد صرف ناهار، در حال تماشای یک روانشناس در ماهواره! :

خانومی زنگ زده میگه من با شوهرم دوست بودیم و بعدش ازدواج کردیم.

قبل ازدواج، زمان دوستیمون به من وفادار بود و با کسی دیگه رابطه نداشت.

اما الان داره به من خیانت میکنه. خیلی آشفته ام. چیکار کنم؟ مشکل از کجاست به نظرتون؟

پاسخ خانوم روانشناس!!!:

خب عزیزم مشکل این بود که تو باهاش ازدواج کردی. دلیل خیانتش به تو ازدواج کردنتونه!!!

( باور کنید همینو گفت و بعدشم ما انقدر خندیدیم که بقیش رو نشنیدیم.)


++ برگردیم سر شبکه ی خودمون! من یعنی اندازه ی این خانومه هم بلد نیستم مشاوره بدم ؟!

داشتم میگفتم، یک شبکه میزنم، روزی 2 ساعت هم بیشتر برنامه نمیزارم که کلاس کار حفظ بشه،

شما هم خواستید زنگ بزنید مشاوره بگیرید. اسمش رو هم میزارم: " مریم شو!" (maryam show)!!!