1- این بچه به من می گوید عمه! من یادش ندادما! مامانش یادش داده! نه که عمه نداره!

مادرش هم توی فامیل شوهرش ما رو دوست می داره، بهش یاد داده به من بگه عمه!

هیچ نوع عناد و دشمنی در کار نیستا! صرفا به جهت اینکه بچه کمبود عمه نگیره!!!



2- این کوچولوی ناز خواهر همون عمه فدای بالاییه.

یک شبی من در منزلشان بودم به اتفاق عمه جان خودم و خانواده شان.

ایشون چادر مشکی رو که دست بنده دیدن،

سریعا رفتن چادرشونو سر کردن که منم با عمه مریم برم! الهی قربونش برم. :)



3- این یکی رو که میشناسین!؟ در حال بستنی خوردن!

یکی از تفریحات سالم ایشون از ابتدای کودکی تماس با منزل ما

و قرار گذاشتن برای بیرون رفتن به همراه من و خواهرم بوده است!

  مخصوصا پیاده روی کردن و بستنی خوردن!

حالا کسی هم البته تلاشی نمی کنه به این بچه بگه  که ما ازش بزرگتریم!

مخصوصا مواقعی که ما رو به صورت جمعی "بچه ها" صدا میکنه!

که این شامل مادر من و خودش هم میشه حتی!!!



4- این گل چیست و در نهایت چه خوراکی از آن به وجود می آید؟

نام گل را برای ما بفرستین و یک جعبه پای آناناس جایزه بگیرید!