1- دایی بسیار عزیزی داشتم که دو سال پیش تصادف کرد، با یک موتوری. تا زمانی که آمبولانس بیاد و به بیمارستان منتقل بشه کاملا هشیار بود. توی بیمارستان انقدر قسمت پذیرش معطلش کردن (حدود 2 ساعت )، که داییم از هوش رفت. خونریزی شدید مغزی داشت و تا چند روز بعد خونریزش بند نیومد. حدود 11 ماه توی کما بود و بعد هم فوت کرد، چون زمان طلایی برای درمان رو توی پذیرش بیمارستان معطل بود!!!

2- دوستی دارم که پارسال مادرش با یک حمله ی خفیف قلبی و بدون هیچ سابقه ی بیماری قلبی و دیابت و .... به بیمارستان منتقل میشه.براش آنژیوگرافی تجویز میکنن و به سرعت توی همون بیمارستان آنژیو انجام میشه. گویا بیمار هیچ علائم قلبی خاصی نداشته و سالم بوده. با تغییر شیفت بیمارستان، تسریع روند تشخیص بیماری و درمان یا همچین چیزی، دوباره براش آنژیو تجویز میکنن و در کمتر از 24 ساعت دوباره مریض آنژیوگرافی انجام میده. بازهم مشکل خاصی مشاهده نشد. اما این بار کلیه هاش از کار میفته! و چند ماه بعد در اثر همین از کار افتادگی کلیه به خاطر دوبار آنژیوگرافی در کمتر از 24 ساعت فوت میکنه.

3- حدود 7 سال پیش رفته بودیم جایی. بزارین دقیق بگم کجا. کتاب "دا" رو خوندین؟ همونجایی که جد خانم حسینی مدفون هست، امامزاده سید ابراهیم، فرزند بلافصل امام محمدباقر (علیه السلا). از توابع دهلران بود. توی مدرسه با دانش آموزا بودیم و ازونجایی که من اون سال کاری جز مدیریت نداشتم، بعضی اوقات با بچه ها می نشستم و با هم حرف میزدیم از هر دری. بچه ها هم از هرچی که فکر کنید میپرسیدن! القصه 5 سال بعد دوباره رفتیم همونجا. باز با بچه ها نشسته بودم به حرف زدن که یکیشون گفت خانوم: زهرا یادتونه؟ یه کمی نشونی داد و منم یادم اومد که کی بود و چه دختر زیبا و آرومی بود. گفتم: خب، آره، آره! ( منتظر بودم بگه عروس شده یا همچین چیزی.) گفتش که پارسال فوت کرد! :( معلوم شد که یک شب که برای نماز صبح بلند میشه و میره وضو بگیره یک عقرب سیاه نیشش میزنه. می برنش درمانگاه و پزشک محترم به جای اینکه براش درمان خاص نیش عقرب ( که گویا تزریق در محل گزیدگی هست) رو تجویز کنه، خوابش میومده و ... بهش سرم وصل میکنه و با این کار سم به قلبش میرسه و دختر بیچاره میمیره.

+ گفتم که من منکر تلاشهای این قشر محترم نیستم.
 همینطور که منکر بی انصاف بودن و پول پرست بودن بعضی دیگرشون نیستم.
به هر ترتیب امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشید و گذرتون به هیچ مرکز درمانی نیفته.