هدایای مورد نیاز من به شرح زیر است:

1- یک چادر مشکی مدل دار، ترجیحا عربی، لبنانی یا دانشجویی. چادر ساده خودم دارم، پس پارچه نخرید لطفا.
اینجا چادر مدل دار خیلی گرونه. خب من پولم نمیرسه بخرم ازین چادرها. یعنی همه جا همین قیمتیه واقعا؟!

2- یک سری کتاب هست به اسم "راه روسیه"، همیشه دوست داشتم این کتابها رو داشته باشم،
اما اولویت مالیم بهش نرسید. 4 جلده فکر کنم. هر بار هم توی نمایشگاه کتاب قیمت کردم و نخریدمش آخر. :(

3- یگ انگشتر فیروزه با رکاب نقره. راستش این یکی رو حتی میدونم از کجا بخرم. پولش رو هم کنار گذاشتم که
رفتم مشهد بخرم. منتها از وقتی پول کنار گذاشتم هنوز نرفتم مشهد. اما دلم انگشتر میخوادش خب...

4- یک قلم تراش و یک جاقلمی لاکی هم دوست دارم داشته باشم، اما اینو حتی نمیدونم کجا دارن،
که راهنماییتون کنم از کجا بخرید. لازم به ذکره که " قط زن " دارم. پس زحمت نکشید و نخرید لطفا. :)

5- از هر گونه روسری با عرض بالای 110 هم استقبال میکنم. اما ترجیحا جنسش طوری باشه که سُرنخوره از سرم.

دست شما درد نکنه. دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه. باز چیزی لازم بود میگم بهتون. :))))