1- امروز یکی از دوستانم بهم گفت فیلم " شیار 143" رو دیدی؟ گفتم نه. گفت پس بزار بهت بلیت بدم. بهم دو تا بلیت داد. میگم من یک نفرم ها! میگه خب شاید خواستی با کسی بری! گفتم ای خواهرررر ما کسی رو نداریم باهاش بریم سینما. نتیجه اینکه بلیت ها منقضی میشه بلااستفاده! یعنی حتی یک نفر نیست محض خنده با ما بیادش سینما! والا...


2- دوست جون ما امروز رفت استخر با خواهرش. بعد به مربی گفتن ازین به بعد هوا سرد میشه رفت و آمد سخت میشه برامون. مربی فرمودن خب بگین دوست پسراتون بیان دنبالتون. خسته نباشن مربی عزیز که به دو تا دختر چادری مومن و خانم ( بسیار خانم تر از من هستن الحمدالله.)، همچین حرفی زدن. عایا... استغفرالله!!!


3- تو آلمان 30 درصد زنان تا آخر عمر مجرد می مونن، علیرغم بالارفتن سن ازدواج در متولدین دهه شصت که نتیجه ش حدود یک میلیون خانم مجرد قطعی در جامعه هست، متاسفانه در فرهنگ ما جایگاهی برای زنان مجرد نیست. این رو حتی در محیط علمی، تو دوره ارشد، اونم تو کلاسی که از همه کوچیکتر بودم به عینه حس کردم، چه برسه به جاهای دیگه. فامیلی داشتیم که استاد دانشگاه هنر بود و معلم حرکات موزون و شاد و زیبا و سرزنده و .... 38 سالگی ازدواج کرد و از ایران رفت. منتها اگر بدانید تا قبل از اون آماج چه حرفها و حدیث هایی بود! کاش مردم رو و زندگی  و انتخاب هاشون رو قضاوت نکنیم...