1- امروز رفته بودیم دیدن زنی بی نظیر، کم نظیر هم نه... بی نظیر. باید می بودین و مزه مزه می کردین شنیدن حرفهاش رو. دوست دارم یک چیزی از حرفهای امروزش بهتون بگم. به ما گفت به همه چیز از آدمها، بزرگ و کوچیک و اشیاء احترام بگذارید. با هر چیزی محترمانه و خوب برخورد کنید، حتی کفشتون، حتی لباستون، همه چیز، حقش رو به جا بیارین...

2- به همه کسانی که زندگی یکنواختی دارن، به کسانی که انگیزه ندارن، کسانی که شکست عشقی خوردن، کسانی که قراره شکست عشقی بخورن و .... پیشنهاد میکنم که فیلم "Begin Again" رو تماشا کنن. فیلم کم نظیریه. من چیزی در موردش نمیگم. خودتون ببینید.

3- امروز روزی در چند سال پیش وقتی ترم 3 لیسانس بودیم، برای استاد ارمنی که به ما توی ماه رمضون افطار می داد، شیرینی خریدیم. ازمون تشکر کرد و بعد هم در جعبه رو باز کرد و گفت خودتون بخورید. بچه ها گفتن ببرید خونه میل کنید. گفت زیاده برام، کسی نیست که بخوره... استاد ما تنها زندگی می کرد. یک روزی ته آرزوم این بود که مثل ایشون بشم، اما راستش از این رویا ترسیدم، از تنهایی ترسیدم. گرچه که الان هم تنهام... اما اینکه بدونی تنهاییت مطلق و همیشگیه... حسیه که مذبوحانه دارم تلاش میکنم درکش نکنم...

4- و اما بعد، الله الله فی المطالعه. دوستان تا میتونید کتاب بخونید. لذت بی نظیری هست کتاب خوندن در هوای سرد زمستون، اونهم زمانی که حس از خونه بیرون رفتن و قدم زدن نیست. اینهم تصویر کتابهایی که ما این هفته خواندیم و داریم میخوانیم. (اینستاگرام)


دوتای زیری خوانده شده، رویی در حال خواندن