1- زنی که انتخاب میکنید، تاثیر مستقیم در شقاوت و سعادت شما داره. چه باور داشته باشین یا نداشته باشین، این زنها هستن که به امور اساسی خانواده جهت میدن و مردها در مورد همون امور کلان مثل تحولات خاورمیانه و ... نظرشون کارایی داره. دقت کنید من فمینیست نیستم! قصد برانگیختن کسی رو هم ندارم. دارم میگم که در انتخابتون دقت کنید. این زنها هستن که نهایتا تعیین میکنن شما با کدوم یکی از اقوام رفت و آمد کنید، با کدوم یکی رفت و آمد نکنید. تصمیمات زنها، خرید کردنشون، مدیریت مالی شون و ... همه و همه عواملی هستن که افق آینده زندگی شما رو مشخص می کنن.

2- زن شما مادر فرزند شماست، بنابراین مهمترین تاثیر رو در مورد نسلی که از شما می مونه، خواهد داشت، مخصوصا روی دخترای شما. یه نگاهی به اطرافیانتون بندازین، ببینید مردهایی که با زنهای خانواده دار و اصیل ازدواج کردن، اغلب زندگی منظم و روی روالی دارن، نمای زندگی مشخصی دارن، و خیلی چیزها براشون حل شده هست، حالا فرض کنید مردهایی رو که با زنهای باری به هرجهت ازدواج کردن، بعد از 20 سال هم که به زندگی شون نگاه کنید، نه رشدی داشتن، نه زندگیشون معلومه چیه و ...

3- چیزی که نوشتم، نتیجه مشاهدات من هست در طول سالیان زیاد و زندگی آدمهای مختلف. لزوما ممکنه درست نباشه، اما من به عنوان تجربه خوب بهش اکتفا خواهم کرد.شما هم نظر خودتون رو در این باره بفرمایید.