2- چند ماه قبل اینترنت منزل ما مدام قطع می شد، یک دقیقه وصل بود و بعد 5 دقیقه قطع. این وضعیت در آخر هفته ها بدتر هم می شد. یک صبح شنبه زنگ زدم به شرکت خدمات اینترنتمون و موضوع رو بهشون گفتم. کمی راهنماییم کرد و شماره موبایلم رو ازم گرفت که وقتی تلفن رو از خط خارج کردم تا چک کنن باهام در تماس باشن. چند باری تا ظهر زنگ میزد و چک می کرد. بعد از ناهار من رفتم خوابیدم، بیدار شدم دیدم 4 بار زنگ زدن! خلاصه که این پیگیری شون تا یک هفته مدام ادامه داشت! من بیخیال شده بودم، اما اونها نه! بعد چند روز که من با این خانم مسئول خدمات پس از فروش حرف میزدم، یک آقایی که انگار رئیسون بود زنگ زد و گفت مشکل حل شد؟ گفتم: بهتر شده، اما حل نشده. گفت خب اینجوری نمیشه. صبر کنید من یکی رو بفرستم بیاد منزلتون از نزدیک چک کنه مودم و اتصالات و ... رو. یک بنده خدایی زنگ زد که من دارم میام و ده دقیقه بعد در خونمون بود. یک ساعتی کل این خرت و پرت ها رو چک کرد، بعد معلوم شد که مشکل از کابل کشی قدیمی تلفن منزل ماست. و به هرحال مشکل حل شد. دوباره هم تماس گرفتن که مطمئن بشن مشکل کاملا رفع شده و خب الحمدالله الان مشکل خاصی نیست.


3- تلفن من که شارژی نیست، اما از یک سایتی که اسم بازاری هم داره، برای بقیه اطرافیان که تلفن اعتباری دارن شارژ می خرم. هفته پیش یک خرید 5 تومنی ازشون داشتم، گویا مشکلی پیش میاد و پول از حسابم کم میشه، اما فرآیند خرید تکمیل نمیشه. یکی دو ساعتی صبر کردم و به ایمیل پشتیبانی شون میل زدم و جریان رو توضیح دادم، کمتر از یک ساعت بعد ایمیل مربوط به شماره ی شارژ رو برام فرستادن و بعد دوباره میل زدن و پیگیری و ... جالب این بود که من جهت خالی نبودن عریضه ایمیل زده بودم و هیچ امیدی به پیگیری شون نداشتم. اما این تعهد کاری شون خیلی توجهم رو جلب کرد.