1- یکی از مهمترین مسائل در رابطه با آدمها اینه که اون چیزی که باید رو در زمانی که باید،  نمیگیم یا انجام نمیدیم. گاهی واقعا دیر می شه... به مصداقهاش فکر کنید که کجاها چیزی که باید رو، نگفتین و کاری خرابتر شده. مثلا یادمه یک بار به معاون گروهمون گفتم که شما هم به اندازه مدیر گروه ما تو اتفاقات گروه ما موثر هستین. ایشون با کارهایی که میکنه و شما با کارهایی که نمی کنید و حرفهایی که نمی زنید.

2- کاشکی که آدمها دلشون طاقچه نداشته باشه، حرفی تو دلشون نمونه. خیلی از سوء تفاهم های ما در رابطه مون با دیگران، به خاطر حرفهایی هست که نزدیم، یا چیزی که میخواستیم پنهانش کنیم، حرفی که گفتنش برامون سخت بود و هی آسمون ریسمون بافتیم و اصل مطلب رو نگفتیم و طرفمون رو کلافه کردیم و گذاشته رفته و ما هم موندیم تو حیرت و حسرت و ...

3- از بس که تلویزیون نشون داده که طرف حالش بهم میخوره و بعد معلوم میشه بارداره، یک بنده خدایی تعریف می کرد که دختر کوچولوش چند وقت قبل سرما خورده بوده، بعد تهوع داشته و یکی دوبار که حالش بهم خورده، اومده به مامانش میگه مامااااان، فکر کنم من حامله هستم! حالا این یکی رو در نظر بگیرین، تاثیرش رو بزارین کنار تاثیر عمیق ماهواره و نت و ... روی روان بچه ها.


Anger is a wind which blows out of the lamp of  the mind.

(Robert Green Ingersoll)
منبع